به درک هری !


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دلم خوش نیست غمگینم کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی عجب احساس زیبایی تو هم شاید نمیدانی … . … سلام . من رهاهستم .16سالمه دوم دبیرستانم ورشته تجربی . اینجاخاطراتمومینویسم لطفااگه جنبه ندارین برین بیرون. البته بازدیدکننده های وب من اصلااینجوری نیستن دوستای خیلی خوبی دارم که مرتباپی گیرخاطراتم هستن وبه من کمک میکنن میدونم شماهم اینجوری نیستی وازخاطراتم استفاده نمیکنی . درحال حاضرعاشق نیستم .ولی یه زمانی بودم . اونقدرعاشق وبااحساس بودم که تمام احساسموباورموکسی که دوسش داشتم بادروغاش وبازی کرد ن بااحساس من وهزارتادختردیگه سوزوندوازبین برد.والان به بدترین نحوداره جزای کارشومیبینه ... درسته که اون باعث شده بی احساس ترین ودل سنگ ترین دخترروی زمین شم. ولی میبخشمش وحلالش میکنم.زندگی خیلی بهم تواین سن کم تجربه وسختی داده ...شایدازخیلی دوستام بیشترتجربه دارم.رسماتوبعضی مسال تنهام وخودم همه کاراموانجام میدم ..این برام سخته . اره من تنهام وتنهایی سخته .دوست دارم کسیوداشته باشم تاتوبغلش گریه کنم ولی کسی نیست.. خدایامیشه بیای پایین؟؟؟

عشق پاک یعنی چی؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ღعشق پاک ღ و آدرس eshghpak.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 512
:: کل نظرات : 468

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 4
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 343
:: باردید دیروز : 166
:: بازدید هفته : 530
:: بازدید ماه : 509
:: بازدید سال : 12871
:: بازدید کلی : 112926

RSS

Powered By
loxblog.Com

کـاش گنـاهے کنمْــ ڪِـﮧ مـجـازاتـش تبعیـد بـﮧ قلـب تـو بـاشد

به درک هری !
دو شنبه 7 مرداد 1392 ساعت 2:5 | بازدید : 830 | نوشته ‌شده به دست رَهــ‗__‗ــا | ( نظرات )

 سلام .خیلی خوشحالم که دوباره برگشتم .حــــــــرفای تودلم داشت مثل عقده میشدبرام .

هیشکی روندارم که باهاش دردودل کنمورازاموبگم .تنهاامیدم همین وبه که دردودلموتوش بنویسم ...

یه جمله ای میخوام بگم که گفتنش برام خیلی سخته واون اینه که :همه چی تموم شد !!

بااینکه الان دارم عذاب میکشم ...دارم دردمیکشم ...ازته قلبم دارم غصه میخورم..

ولی این تصمیموخودم گرفتم .خیلی فکرکردم .این منم که دارم ازش التماس میکنم .این اونه که دیگه مثل قبل منونمیخواد.

به قول خودش :اون موقع که داشت بهم فکرمیکردمن توفکرکس دیگه بودم .

خیلی فکرکردم .متاسفانه ف این چندشب تمام لحظات توفکرمه وازفکرم بیرون نمیره !

بهش اس دادم :سلام پسرعمو.دیشب نخوابیدم وهمش فکرکردم .بالاغریم که داری میسازی ،بدون منم که طاقت نمیاری ومیری سراغ کس دیگه 

قشنگ معلومه که عین قبلم منودوست نداری حق باتوئه توراست میگی .بااین حساب اصرارمن واسه داشتنت اصلاعاقلانه نیست .اینطورکه دیشب به نظرمیومداونیکه برای داشتنت اصرارمیکردمن بودم نه تو.

که این خیلی زشته .ازحرفات مشخصه بالاجباربامنی .فراموشت کنم بهتره تااینکه حس کنم بامردی هستم که خیلی دوسش دارم ولی اون بالجباربامنه .

خداحافظ.

میدونی چی جواب داد :دوست داشتن حتی اگه 10سال هم بگذره ازیادت نمیره .اونم نه کامل.من دخترخالم بهم گفت دوست دارم .ولی من موندموغم هام.

ازدواج کرد.

جوابشواصلاندادم ولی ....

اخه این چه ربطی به اس من داشت ؟یعنی اصلاحرفای من براش مهم نبود؟گفتم دوسم نداری ،گفتم میری سراغ کس دیگه ،گفتم به اجباربامنی .

اصلاازخودش دفاع هم نکرد.حتی نگفت دوست دارم .حتی نگفت باهام بمون .هیچی نگفت هیچی .اصلابراش مهم نی .

این موضوع روالکی مطرح کردمنوناراحت کنه .این پ الکی چی بودداد.پس جواب من چی ؟یعنی حرفموقبول داره ؟

ببینم اصلامن چرابایدبامردی باشم که اونقدرکه بایددوسم نداره ؟چراخودموواسه مردی بکشم که 5ساله ترک تحصیل کرده ؟

راست میگفت .میگفت من بااین دوتاموتورواین کاری که دارم جطورمیتونم خوشبختت کنم ؟خودتوگرفتارمن نکن.

اصلاخودموبدبخت تونمیکنم .توکه داری میگی شایدرفتم ازدوریت طاقت نیاوردم زن گرفتم ..چطورمیتونم بهت اعتمادکنم ؟(اینم بهش گفتم تو پ)

توکه 3هفته اس نمیدم عین خیالتم نیست .درسته گفتی باهمه چیت میسازم درسته وقتی بهت گفتم انتخاب کن 

یادوسم داشته باش بخاطرم تلاش کن یا دوسم نداشته باش تلاش نکن همین حالابگوبیخیالت شم .

درسته که گفتی تلاشمومیکنم .درسته که بهم قول دادی ...

ولی من حس میکنم دلت برام میسوزه که اینکارومیکنی .یه بارتواس نوشتی من ازت بدم نمیاد ...

من دارم میگم دوست دارم تومیگی ازت بدم نمیاد ؟باباعجب به کدوم سازت بایدرقصید؟

من اصلانمیتونم باهاش باشم .یعنی دیگه نمیخوام .یعنی اصلانمیشه !!!ولی هنوزازفکرم بیرون نرفته .

توماشین بودم داشتم گریه میکردم وهمین طورمیگفتم خدایابه حق امشب به حق حضرت علی کمکم کن دارم میسوزم .

همون لحظه گوشیمونگا کردم اس داده بود:سلام دخترعموحالت خوبه ؟

بازم جوابشوندادم .تودلم گفتم خیلی نامردوپستی .خودموکشتموازاحساسم بهش گفتم ولی اون عین خیالش نیست .

عین خیالش نیست دارم جون میدم .سه شبه سردردشدیددارم تمام بدنم درده .بغض توگلوم مونده فقط منتظرم شب قدرشه .

برم خودموحسابی خالی کنم .دارم میسوزم .بخدامیتونم کمکش کنم .

بهش گفتم اینقددوست دارم که حاضرم هرکاری کنم تاموفق شی .5ساله که ترک کرده .میتونم پیگیری کنم تادیپلم بگیره .

بعدشم چون بهم قول داده میخونه باچندتاکتاب بعدامتحان میده واسه دولتی .برگشودادن امروزبهم .

خدایامن چقدبدم .باتمام این کاراش بازم میخوام کمکش کنم .اگه کمکش کردم سودش رفت بایه دختردیگه چی .

شایدخداواسه تغییردادن زندگیش منوفرستاده .کمکش کنم که چی ؟وقتی دیگه اصلانمیخوام باهاش باشم .

بازم مرام ب و عشق است که از ف آسوپاس تره بازم باخانوادش حرفیده بازم ناامیدنیست مثل این .

ولی خوب .مهم اینه که الان سرم داره میترکه .مخم داره سوت میکشه .دارم تموم میشم .یه آسمون بغض کردم .

من به هرتحقیری که شدم ..باصدای بلندلبخندزدم .اسمموگذاشتن باجنبه ...افسوس خندیدم تاکسی 

صدای شکسته شدن قلبمونشنونه .

خدایااشتباه کردم .بازم اشتباه کردم .بازم بزرگترین اشتباه زندگیمومرتکب شدم .

ازخودم بدم میاد .چرااینطوری شد ؟قضیه ب هم هرچی خانوادم بگن .که میدونم میگن نه ....

یه وقتایی دلم واسه ف میسوزه .اون کسیوازدست دادکه خیلی عاشقش بود .

گفتم بیخیالش میشم ولی همش توفکرشم .گفتم بیخیالش میشم ولی هرلحظه به گوشیم نگاه میکنم شایداس داده باشه .

گفتم فراموشش میکنم ولی بازم میخوام کمکش کنم .ولی حتی یه میسکالم ازگوشیم ندارم ....

ف میگفت همش به این فکرمیکنم که توخوبی ومن نه .تویه دخترنمونه ای مطمئنم به یه جایی میرسی ولی من نه .رهامن لیاقت توروندارم. 

اگه دانشجوبودم همه چی حل بود ولی من حتی دیپلمم ندارم .

دیگه بروواسه همیشه که قیدتوزدم ....

آقا ف بی احساس  بی تفاوت تویی که باعث شدی بزرگترین اشتباهموانجام بدم منی که باتمام وجودبه پات موندموجنگیدم ولی توتوفکربودن بایکی دیگه بودی :

 

 

اگه دیگه نداری روم هیچ میلی 

 

اگه منونمیخوای به درک هِــــــــــــــــری !

 




|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
fateme در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
دِل ڪندن از تـو



بآ تمآم ِ عشقـ ـی ڪه بهت داشتَمـ ،



منو بـه يه جـا رسوند ...



ڪه حالا تو چشماي یڪی زُل بـزنمُ بگم :



عاشقمي؟ خب به دَرَڪ ... !


<-CommentGAvator->
m در تاریخ : 1392/5/7/1 - - گفته است :
سلام دوست خوبم وبلاگ خوشگلی داری به دردم خورد دوس دارم توهم بیای بهم یه سری بزنی خوشحال میشم اگه هم نظر بذاری اگه هم مایلی باهم تبادل لینکم کنیم

منتظرتم

موفق باشید
پاسخ:ممنون چشم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: